سلام خدمت کاربران گرامی سایت کنکورلند 

یک سری ابهام در مورد ترمیم معدل بچه های نظام قدیم وجود داره که من اینجا هستم تا بچه ها را از سردرگمی در بیارم.

 

نظام قدیم ها پاسخ این سوالات را هیچ جا پیدا نمیکنن.

 

 

1.نحوه ترمیم معدل نظام قدیم رشته ریاضی:

میخوام زبان فارسی سوم دبیرستان را ترمیم کنم   باید فارسی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام ادبیات فارسی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید فارسی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام عربی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید عربی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام زبان انگلیسی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید زبان انگلیسی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام حسابان سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید حسابان دوازدهم را امتحان بدی

میخوام هندسه سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید هندسه دوازدهم را امتحان بدی

میخوام جبر و احتمال سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید ریاضیات گسسته دوازدهم را امتحان بدی

میخوام فیزیک سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید فیزیک دوازدهم را امتحان بدی

میخوام شیمی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید شیمی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام دینی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید دینی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام دینی پیش دانشگاهی را ترمیم کنم  باید دینی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام حساب دیفرانسیل پیش دانشگاهی را ترمیم کنم  باید حسابان دوازدهم را امتحان بدی

میخوام فیزیک پیش دانشگاهی را ترمیم کنم  باید فیزیک دوازدهم را امتحان بدی

میخوام زبان فارسی پیش دانشگاهی را ترمیم کنم  باید فارسی دوازدهم را امتحان بدی

 

 

2.نحوه ترمیم معدل نظام قدیم رشته تجربی :

میخوام زبان فارسی سوم دبیرستان را ترمیم کنم   باید فارسی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام ادبیات فارسی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید فارسی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام عربی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید عربی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام دینی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید دینی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام زبان انگلیسی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید زبان انگلیسی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام زمین شناسی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید زمین شناسی یازدهم را امتحان بدی

میخوام ریاضی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید ریاضی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام زیست شناسی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید زیست شناسی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام فیزیک سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید فیزیک دوازدهم را امتحان بدی

میخوام شیمی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید شیمی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام زبان فارسی پیش دانشگاهی را ترمیم کنم  باید فارسی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام دینی پیش دانشگاهی را ترمیم کنم  باید دینی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام زیست شناسی پیش دانشگاهی را ترمیم کنم میخوام  باید زیست شناسی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام فیزیک پیش دانشگاهی را ترمیم کنم  باید فیزیک دوازدهم را امتحان بدی

 

 

3.نحوه ترمیم معدل نظام قدیم رشته انسانی:

میخوام زبان فارسی تخصصی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید فارسی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام دینی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید دینی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام زبان انگلیسی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید زبان انگلیسی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام ریاضی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید ریاضی و آمار دوازدهم را امتحان بدی

میخوام ادبیات تخصصی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید فارسی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام تاریخ سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید تاریخ دوازدهم را امتحان بدی

میخوام آرایه ادبی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید علوم و فنون ادبی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام عربی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید عربی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام جغرافیا سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید جغرافیا دوازدهم را امتحان بدی

میخوام جامعه شناسی سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید جامعه شناسی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام فسلفه منطق سوم دبیرستان را ترمیم کنم  باید فلسفه منطق دوازدهم را امتحان بدی

میخوام زبان فارسی پیش دانشگاهی را ترمیم کنم  باید فارسی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام معارف اسلامی پیش دانشگاهی را ترمیم کنم  باید دینی دوازدهم را امتحان بدی

میخوام ادبیات فارسی پیش دانشگاهی را ترمیم کنم  باید علوم و فنون دوازدهم را امتحان بدی

میخوام عربی پیش دانشگاهی را ترمیم کنم  باید عربی دوازدهم را امتحان بدی

 

 

اگر سوالی هم داشتید در نظرات بپرسید.

کنکور 1402